TRADICIONAL DESPERTADA DELS DRACS

Per sant Jordi vam participar a la despertada dels dracs al Pati

Un any més, el dia de sant Jordi va tenir lloc la tradicional despertada dels dracs al Pati. Els dracs, que duien tot el dia en exposició a l'escenari del Pati, es van despertar amb la cantada del grup de nens i nenes que van interpretar la cançó del drac.

L'Escola hi va ser present amb alumnes de Música i Moviment i del Cor Pom de Dalt, així com amb la pariticipació a la direcció de Mireia Besora.

El cor de nens va estar acompanyat per un petit grup de música tradicional.

A partir d'aquest moment, els dracs ja estan a punt per començar les festes d'estiu i les festes del foc.

Us deixem l'enllaç de la notícia a TV3.