Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

EL COR POM DE DALT PARTICIPA A LA XII TROBADA DE CORALS

L'auditori Josep Carreras de Vila-seca va acollir la trobada.

Una trobada plenament consolidada que aglutina joves cantaires de corals de les escoles de música del Camp de Tarragona. Enguany les escoles participants han estat les de Cambrils, El Morell, Tarragona, Vila-seca i Valls.

La jornada va començar el dissabte al matí, amb l'assaig general de tots els participants que, per primera vegada, es trobaven per conjuntar la feina que havien fet durant setmanes. La cantata d'enguany era La Clàudia Sol té un do, amb música d'Antoni Miralpeix i text de Miquel Desclot, tot un clàssic tant de cantata com de parella creativa.

L'Escola hi va ser present amb una quarantena d'alumnes del Cor Pom de Dalt, que coordinen Gemma Batalla i Mireia Besora, i que aglutina alumnes del centre d'entre 8 i 12 anys.

El concert va tenir lloc a l'auditor Carreras i va comptar amb la col·laboració de tres músics del Conservatori de Vila-seca, organitzador de la trobada.