EL COR POM DE DALT A LA TROBADA DE CORALS DE VILA-SECA

Dissabte 21 tindrà lloc la tradicional trobada de corals d'alumnes al conservatori de Vila-seca.

I, un any més, l'Escola hi serà amb la participació del Cor Pom de dalt, que agrupa alumnes d'entre 8 i 12 anys i que coordinene Gemma Batalla i Mireia Besora.

La cantata que interpretaran enguany és La Clàudia sol té un do, d'Antoni Miralpeix i text de Miquel Desclot.

Hi participaran uns 180 cantaires de les escoles de música de Cambrils, El Morell, Tarragona, Vila-seca i Valls.

El concert tindrà lloc a la 1 del migdia a l'Auditori Josep Carreras.

L'entrada és lliure.