INTERCANVI DE L'AULA DE GUITARRA AMB L'ESCOLA DE CERDANYOLA

Dissabte dia 7 va tenir lloc l'intercanvi Cerdanyola-Valls.

Una jornada de treball per tornar l'acollida que el curs passat ens va fer l'EMM de Cerdanyola del Vallès. I que va consistir en un matí de treball a l'Escola amb grups diversos, espais per conèixer-se i jugar junts a la gimcana musical, temps per menjar i descansar.

A la tarda, tot el grup es va desplaçar al Convent del Carme on, després de l'assaig general, va tenir lloc el concert davant d'una cinquantena de familiars de Cerdanyola i Valls.

Una felicitació als responsables de la jornada i, molt especialment, al Víctor Núñez, professor de guitarra del centre i la cara visible del projecte.