Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

DOCUMENTAL: ESCOLA OBERTA. QUÈ FEM I QUÈ SOM.

Ja tenim a punt el documental sobre l'Escola Oberta.

És una manera molt visual de definir què som i què fem. Una escola per a tothom, amb aprenentatges diversos i pensant especialment en aquells possibles alumnes que no arriben a l'Escola ja sigui perquè el seu entorn no ho facilita, per les barreres econòmiques -que intentem tirar a terra- o el desconeixement.

Ens parlen persones que viuen la música o l'han viscut i la consideren una part important de la seva vida: alumnes i exalumnes, membres de cors o de grups de música moderna, criatures de 10 anys, joves de 30 o àvies de 70, provinents de diferents països i cultures.  L'Escola Oberta: els tallers de percussió, de cor i d'Orffestra a l'abast de tothom.

Mireu-lo. Segur que no us deixa indiferents.

Gravació: PXL Audiovisuals.