DOCUMENTAL: ESCOLA OBERTA. QUÈ FEM I QUÈ SOM.

Ja tenim a punt el documental sobre l'Escola Oberta.

És una manera molt visual de definir què som i què fem. Una escola per a tothom, amb aprenentatges diversos i pensant especialment en aquells possibles alumnes que no arriben a l'Escola ja sigui perquè el seu entorn no ho facilita, per les barreres econòmiques -que intentem tirar a terra- o el desconeixement.

Ens parlen persones que viuen la música o l'han viscut i la consideren una part important de la seva vida: alumnes i exalumnes, membres de cors o de grups de música moderna, criatures de 10 anys, joves de 30 o àvies de 70, provinents de diferents països i cultures.  L'Escola Oberta: els tallers de percussió, de cor i d'Orffestra a l'abast de tothom.

Mireu-lo. Segur que no us deixa indiferents.

Gravació: PXL Audiovisuals.