CONCERT DE L'ORQUESTRA GERHARD ABANS DE VIATJAR A HOLANDA

Dimecres 11 a 2/4 de 8 del vespre al Teatre Principal de Valls.

L'Orquestra Gerhard, l'agrupació orquestral dels alumnes més grans de l'Escola, viatjarà a Zaandam, Holanda,als voltants de Sant Jordi. Allà farà dos concerts, descobriran l'entorn cultural del país i treballaran conjuntament amb els alumnes de l'escola Fluxus, que van visitar Valls el curs passat.
Per ajudar a preparar per a aquest repte, l'orquestra oferirà un concert el dimecres que ve, dia 11 d'abril a 2/4 de 8 del vespre, al Teatre Principal. Serà un concert molt amè d'uns 45 minuts de durada, amb un repertori variat de peces clàssiques, músiques del món, música catalana i alguna tema de pel·lícula.
Per aquelles famílies que tenen fills i filles que han de triar instrument l'any vinent, és especialment recomanat ja que és una bona manera de veure i descobrir molts dels instruments que ofereix l'escola i també és un molt bon concert per als joves instrumentistes que fa poc temps que practiquen un instrument.
La coordinació va a càrrec de Gabrielle Deakin.
Fotografia: concert de la Fluxus Simfonieta de Zaandam i l'Orquestra Gerhard el febrer de 2017 a Valls.