SUITE DE L'AIGUA. PROPOSTA INTERDISCIPLINAR DE L'AULA DE PIANO

Diumenge 15 d'abril a 2/4 d'1 tindrà lloc el recital de piano amb l'obra de Carlota Baldrís.

Es tracta d'una nova proposta de l'aula de piano que vol fer incís en el treball els compositors actuals duen a terme pensant en estudiants de piano.

La trobada d'enguany és amb la compositora vendrellenca Carlota Baldrís, després d'haver treballat amb Marian Sánchez o Antoni Tolmos, entre d'altres, i té per objectiu propiciar la trobada de la compositora amb els joves estudiants de l'Escola, encarregats d'interpretar aquesta obra musical. Així, i durant dues sessions dels mesos de març i abril, Baldrís ha visitat l'Escola i ha fet unes classes amb tots els participants i les dues professores de l'aula de piano del centre, Gemma Batalla i Rosa M. Segarra.

Per a la matinal del diumenge al Teatre Principal de Valls es podrà veure un espectacle multidisciplinar, que combina la música amb una projecció visual que anirà a càrrec de Pau Casanovas, en el que els alumnes de l'Escola hi tindran el pes troncal que es veurà complementat per aquestes animacions visuals, en un recital que té una durada aproximada de 45 minuts.

L'entrada és lliure.