Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

INTERCANVI AMB L'ESCOLA DE MÚSICA DE CERDANYOLA

Dissabte 7 d'abril tindrà lloc la tornada de l'intercanvi amb Cerdanyola.

Aquest proper dissabte 7 d'abril tindrà lloc la tornada de l'intercanvi que l'aula de guitarra de l'Escola va realitzar l'any passat amb l'Escola municipal de música de Cerdanyola.

Durant el matí tindran lloc assajos paral·lels dels diferents grups d'alumnes que participen a l'intercanvi i que estaran coordinats per professors dels dos centres i que tindran lloc a les dependències de l'Escola al Parc Barrau. Després de dinar als jardins del parc tots els participants es desplaçaran cap al Convent del Carme on, després d'un assaig general a la sala d'actes, a les 5 de la tarda tindrà lloc el concert amb entrada lliure.

Amb aquesta jornada l'Escola tancarà l'intercanvi que va iniciar el curs passat. L'aula de guitarra ha realitzat altres intercanvis amb escoles de música i aquest curs, a més a més, participa activament de la celebració dels 25 anys de l'ACEM. Així, el passat 10 de març va ser a la trobada parcial a Lleida i el diumenge 10 de juny serà a la trobada general, en la que hi participaran més de sis mil alumnes de diferents especialitats de tot el país.

La coordinació de l'aula va a càrrec de Víctor Núñez.