LES FOTOGRAFIES DE LA CANTATA

Dissabte vam estrenar la cantata "En Pere i el bosc"!

Aquest dissabte al migdia va tenir lloc el concert de l'estrena absoluta de la cantata En Pere i el bosc de Rosabel Bofarull, a partir del conte de Jaume Cabré.

En el concert hi van participar uns cent viutanta alumnes al cor, membres de la nostra escola i de les d'Altafulla, Constantí, Sant Martí de Tous, Petits Voladors d'El Vendrell i El Bosc de Rubió. I uns cinquanta alumnes a l'orquestra de corda i vent.

Els alumnes estaven acompanyats de diferents docents, tant al cor com a l'orquestra, així com d'un grup de pares/mares que ens van ajudar amb els més petits.

El concert va ser dirigit per Pol Berlinches i va comptar amb Gemma Torrell i Pilar Manzano, com a narradores, i Rosabel Bofarull al piano. Víctor Núñez, professor de l'Escola, es va encarregar d'enregistrar l'àudio del concert i Roger Recasens, alumne, de gravar el vídeo.

Jaume Cabré va assistir al concert, juntament amb el seu net Pere, per a qui va escriure aquesta història, així com la seva agent literària i la seva editora. Tots plegats es van mostrar molt sorpresos de la iniciativa de convertir un conte en cantata i del resultat musical i organitzatiu del concert.

Us deixem unes imatges de Pere Toda, Mar Bernàldez i de famílies de l'Escola.