Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

TROBADA DE L'ACEM DE VENT I PERCUSSIÓ A TARRAGONA

Aquest diumenge hem estat a la Tarraco Arena pels 25 anys de l'ACEM.

S'hi han aplegat més de 1600 alumnes de vent i una part també de percussió en el que s'ha titulat com la banda més gran que ha sonat mai al país.

Nosaltres hi vam ser amb una quarantena llarga d'alumnes i docents de diferents edats i coneixements.

El matí el vam dedicar a assajar les obres que havíem preparat des de feia setmanes i, després de dinar i d'un assaig previ, va tenir lloc el concert.

L'espai, rodó, va propiciar una forma molt curiosa tant per als intèrprets com per al director, que estava al mig, i per al públic.

Aquesta és l'última trobada en la que participem com a Escola. La trobada general, en la que hi participaran tots els alumnes de les diferents seccions, serà el diumenge 10 de juny al RCDE de Cornellà-El Prat.

Us deixem unes imatges i l'enllaç de la notícia al TN vespre de TV3.