TROBADA DE LA BANDA A TARRAGONA PELS 25 ANYS DE L'ACEM

Diumenge a serem a la Tarraco Arena a la trobada de bandes que organitza l'ACEM.

Aquesta és la quarta trobada sectorial que l'ACEM ha organitzat per celebrar els 25 anys de l'Associació Catalana d'Escoles de Música i la segona en la que l'Escola hi participa.

Setmanes enrere van tenir lloc les de corda i les de cor. La setmana passada, a Lleida, la trobada de guitarres, i el mes que ve, la de tradicional i la de percussió.

Aquest diumenge, doncs, una quarantena d'alumnes de diverses edats i coneixements de l'Escola participaran de la trobada, acompanyats per cinc docents, que començarà a 2/4 de 10, amb l'entrada al recinte, preparació dels instruments i dels músics, per seccions i veus. Durant el matí tindrà lloc l'assaig amb el director Albert Gumí, per tal de conjuntar els 1600 músics que hi ha inscrits a la jornada.

Després d'una pausa per dinar es farà l'últim assaig abans d'obrir portes al públic que assistirà al concert. El recital, amb la interpretació de diverses obres conjuntes, tindrà lloc a les 5 de la tarda i l'entrada és per invitació.

El dia 10 de juny tindrà lloc la jornada final amb la participació de tots els alumnes que han actuat a les trobades sectorials. Seran més de 6000 alumnes que interpretaran una obra de Manel Camp al camp del RCDE de Cornellà-El Prat. Aquest concert és l'únic que té entrada de pagament i que es poden comprar a la secretaria de l'Escola.