TROBADA DE GUITARRES PELS 25 ANYS DE L'ACEM

Dissabte vam ser a Lleida a la trobada de guitarristes.

Van ser moltes hores de treball que van acabar en un concert intens, de volum i d'intensitat, de número d'intèrprets i de públic.

Al llarg del matí, es van trobar més de 800 alumnes d'unes 40 escoles de música de tot Catalunya i van estar treballant amb un parell de professors de l'Escola de Mataró. Després d'un parell de pauses per esmorzar i per dinar, en el mateix recinte on assajaven,  i després d'un altre assaig previ al concert, el Pavelló Nord de Lleida va obrir les portes al públic.

Més de mil cinc-centes persones van voler escoltar el recital que aquest grup d'alumnes de guitarres clàssiques, acústiques, elèctriques, de jazz i baixos elèctrics, van voler mostrar, després de moltes setmanes de treball a l'aula.

Malgrat que un pavelló esportiu no és l'espai més idoni acústicament parlant, el concert va ser una bona mostra del treball i de l'esforç d'alumnes i docents.

Una felicitació especial als dos professors de l'Escola que hi van estar treballant des del primer moment i també una felicitació a l'organització, que va ser impecable

.