Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

L'AULA DE PIANO AL PRINCIPAL

Dimecres al vespre va tenir lloc el recital "Tots al Principal".

Des de l'aula de piano que coordina Rosa M. Segrra feia mesos que preparaven el recital de dimecres a la nit. Ni el fred ni les nevades van impedir, però, que la vintena d'alumnes participants oferissin el seu recital.

Van oferir un concert basat en obres de Taixkowsky, Neumann i Hurwitz, en adaptacions per a alumnes primerencs.

Per alguns, va ser la primera vegada que participen d'un concert al Teatre Principal de Valls i va ser tota una descoberta. Per d'altres, que ja són experts en aquesta mena de recitals, va ser com tornar a casa.

Felicitats a tots els participants, pel treball i pel rigor que van mostrar a l'escenari.