VI TROBADA DE FLAUTES A SALOU

Dissabte va tenir lloc una nova edició de la trobada de flautes.

Un any més, i creixent de forma notable, ha tingut lloc la tradicional trobada de flautes. És un projecte que va néixer fa sis anys amb només tres escoles. Enguany, en l'edició que ha tingut lloc a Salou, hi han participat vuit escoles.

El projecte, liderat per un grup de docents de la flauta travessera, inquiets i amb ganes de fer viure la música d'una manera lúdica, familiar i transversalt, ha aplegat més de vuitata alumnes de diferents escoles de música de Reus, Cambrils, El Vendrell, Valls, Tarragona, Altafulla o L'Hospitalet-Vandellòs.

Durant tot el dia, els alumnes agrupats en formacions d'edats i nivells similars, han rebut classes del diferents professors de la trobada. Després de dinar i d'assajar de nou, tots els participants han intervingut en el concert de cloenda que ha tingut lloc a l'Auditori de Salou.

Felicitats a tots els participants,al Joan Romeu i la Meritxell Carbonell, docents de l'Escola, i a les famílies, pel seu suport.