TOTS AL PRINCIPAL. L'AULA DE PIANO EN CONCERT

Dimecres 28 a 2/4 de 8 del vespre al Teatre Principal de Valls.

Organitzat per l'aula de piano que coordina la professora Rosa M. Segarra, hi podrem escoltar tres montatges musicals amb el piano a partir de tres projectes de l'aula.

Seran: Carnaval de jazz, amb música de H.G. Neumann, en unes versiones pensades per a joves principiants; El trencanous, de Txaikowsky, també en versió adaptada per a estudiants de diferents nivells; i La, la, land. City of stars, amb música de J. Hurwitz. Durant el concert, es projectaran imatges que acompanyaran l'audició.

Hi participaran una vintena d'alumnes d'entre 8 i 17 anys.

L'entrada és lliure.