Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

TOTS AL PRINCIPAL. L'AULA DE PIANO EN CONCERT

Dimecres 28 a 2/4 de 8 del vespre al Teatre Principal de Valls.

Organitzat per l'aula de piano que coordina la professora Rosa M. Segarra, hi podrem escoltar tres montatges musicals amb el piano a partir de tres projectes de l'aula.

Seran: Carnaval de jazz, amb música de H.G. Neumann, en unes versiones pensades per a joves principiants; El trencanous, de Txaikowsky, també en versió adaptada per a estudiants de diferents nivells; i La, la, land. City of stars, amb música de J. Hurwitz. Durant el concert, es projectaran imatges que acompanyaran l'audició.

Hi participaran una vintena d'alumnes d'entre 8 i 17 anys.

L'entrada és lliure.