ELS CONCERTS A LES RESIDÈNCIES DE VALLS

La setmana passada vam oferir dos concerts a les residències d'avis.

Els concerts, que van tenir lloc els dies 31 de gener i 1 de febrer, van apropar la música als avis que viuen als centres residencials i que no poden viure la música d'aprop.

La finalitat d'aquests recitals, que coordinen Gabrielle Deakin, Gemma Batalla i Rosa M. Segarra, és doble: d'una banda, posar música a les sales d'actes de les residències i fer que els avis visquin la música en directe; i, de l'altra, diversificar els espais de concerts i propiciar que els alumnes toquin en llocs diversos.

Us deixem unes imatges del recital a la residència Alt Camp.