RECITAL DE MÚSICA DE CAMBRA A LES RESIDÈNCIES ALT CAMP I SANTA TERESA

Els alumnes de música de cambra presenten un nou projecte.

Els propers dies 31 de gener i 1 de febrer els alumnes de l'Escola que cursen l'optativa de música de cambra realitzaran un parell de concerts a les residències Alt Camp i Santa Teresa de Valls.

Tot i que l'Escola fa anys que realitza de forma habitual concerts a les residències vallenques aquest curs la direcció del centre ha organitzat uns recitals de música de cambra amb uns grups estables pensant en portar-los als avis.

L'activitat, que coordinen Gabrielle Deakin, Gemma Batalla i Rosa M. Segarra, està pensada per tal que un seguit d'agrupacions musicals, que reben classes setmanalment i que està integrada per alumnes d'entre 12 i 17 anys, puguin presentar el seu treball davant dels avis, atès que són persones amb poca mobilitat i difícilment poden escoltar música en directe si no és que els músics s'hi desplacin. Així mateix, es vol potenciar el significat social de l'activitat musical dels joves adolescents de manera que el seu treball tingui un valor afegit.

Les agrupacions que hi participaran són diferents duets de piano a quatre mans, un quartet per a violí, oboè, violoncel i piano i un octet de corda.

Del recital, que inclourà obres de Schumann, Purcell, Prokofiev, Beethoven i Gounod, entre d'altres, se'n faran dues sessions. La primera, el dimecres 31 de gener, tindrà lloc a 2/4 de 5 de la tarda a la residència Alt Camp. La segona, el dijous 1 de febrer, a la mateixa hora, serà a la residència Santa Teresa. Els concerts estan oberts al públic. L'Escola té intenció d'expandir aquest projecte a altres centres residencials de la ciutat en els propers mesos.

Fotografia: Mar Bernàldez