Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

ELS GRUPS DE BÀSIC PRESENTEN EL SEU RECITAL

Dimecres al Teatre Principal van actuar els grups corals i instrumentals.

Van ser sis agrupacions diverses i variades, com els grups de teclats o de guitarres, orquestres de corda i vent, matèries optatives com el cor o l'Orffestra. Agrupacions que permeten els alumnes treballar el seu instrument de forma conjunta i ampliar els recursos tècnis i, sobretot, musicals.

El concert, que un any més va tenir lloc al Teatre Principal, va acollir més de setanta alumnes d'entre 8 i 12 anys i va ser una fotografia de diferents estils musicals.

L'equip de docents que va coordinar el concert van ser Rosa M. Segarra, Víctor Núñez, Pol Berlinches, Marta Sans, Enric Tudela, Gemma Batalla i Mireia Besora.

El concert va acabar amb la interpretació conjunta de la nadala El dimoni escuat.