ELS GRUPS DE BÀSIC PRESENTEN EL SEU RECITAL

Dimecres al Teatre Principal van actuar els grups corals i instrumentals.

Van ser sis agrupacions diverses i variades, com els grups de teclats o de guitarres, orquestres de corda i vent, matèries optatives com el cor o l'Orffestra. Agrupacions que permeten els alumnes treballar el seu instrument de forma conjunta i ampliar els recursos tècnis i, sobretot, musicals.

El concert, que un any més va tenir lloc al Teatre Principal, va acollir més de setanta alumnes d'entre 8 i 12 anys i va ser una fotografia de diferents estils musicals.

L'equip de docents que va coordinar el concert van ser Rosa M. Segarra, Víctor Núñez, Pol Berlinches, Marta Sans, Enric Tudela, Gemma Batalla i Mireia Besora.

El concert va acabar amb la interpretació conjunta de la nadala El dimoni escuat.