Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

CONCERT DE NADAL DELS ALUMNES DE MIM

Dimarts va tenir lloc el tradicional concert dels MiM.

Un any més, els més petits de l'Escola, acompanyats també pels alumnes d'Iniciació, van oferir un recital abans de Nadal.

El concert, que en aquesta ocasió va ser dirigit per Mireia Besora, va comptar amb una vuitantena d'alumnes d'entre 4 i 7 anys. Van estar acompanyats pels alumnes d'Orffestra, una optativa dels alumnes de nivell bàsic i un dels tallers d'Escola Oberta.

El concert va incloure diferents peces tradicions, algunes endevinalles musicals i un parell de nadales.