CONCERT DE NADAL DELS ALUMNES DE MIM

Dimarts va tenir lloc el tradicional concert dels MiM.

Un any més, els més petits de l'Escola, acompanyats també pels alumnes d'Iniciació, van oferir un recital abans de Nadal.

El concert, que en aquesta ocasió va ser dirigit per Mireia Besora, va comptar amb una vuitantena d'alumnes d'entre 4 i 7 anys. Van estar acompanyats pels alumnes d'Orffestra, una optativa dels alumnes de nivell bàsic i un dels tallers d'Escola Oberta.

El concert va incloure diferents peces tradicions, algunes endevinalles musicals i un parell de nadales.