EL GRUP DE PERCUSSIÓ A L'ENCESA DE LLUMS DE NADAL

Divendres 1 de sembre a les 6 de la tarda al Pati.

El grup de percussió de l'Escola serà l'encarregat de posar música en l'acte popular d'encesa de llums de Nadal al poble.

Està previst que la música comenci a partir de les 6 de la tarda al Pati, des d'on s'iniciarà una petita cercavila cap al nord de la ciutat.

El grup de percussió, que coordina Pinyu Martí, està integrat per alumnes de l'Escola de diferents edats i interessos i és un dels tallers que l'Escola ofereix com a Escola Oberta, destinat a alumnes que fan música sense l'estudi d'un instrument.