COLÒNIES A TAMARIT

El cap de setmana 18-19 de novembre serem de colònies musicals.

Un any més, l'Escola ha preparat una sortida de cap de setmana de colònies musicals amb els alumnes més joves de l'Escola.

Seran un parell de dies per treballar i conviure els diferents alumnes que participen de les diverses agrupacions que participaran de la sortida: orquestra 4 de 8, grup de vent Pitjaclaus, grups de teclats i grups de guitarres.

Enguany, les colònies seran a la casa de colònies de Tamarit.

L'hora de trobada serà a les 10 a la casa de colònies i, com ja va sent habitual, s'acabarà el diumnge a les 5 de la tarda amb una petita mostra musical oberta a les famílies del que s'ha treballat.