Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

COLÒNIES A TAMARIT

El cap de setmana 18-19 de novembre serem de colònies musicals.

Un any més, l'Escola ha preparat una sortida de cap de setmana de colònies musicals amb els alumnes més joves de l'Escola.

Seran un parell de dies per treballar i conviure els diferents alumnes que participen de les diverses agrupacions que participaran de la sortida: orquestra 4 de 8, grup de vent Pitjaclaus, grups de teclats i grups de guitarres.

Enguany, les colònies seran a la casa de colònies de Tamarit.

L'hora de trobada serà a les 10 a la casa de colònies i, com ja va sent habitual, s'acabarà el diumnge a les 5 de la tarda amb una petita mostra musical oberta a les famílies del que s'ha treballat.