TROBADA DE VIOLONCELS A EL VENDRELL

Dissabte 28 d'octubre a l'EMM Pau Casals.

Per aquest dissabte dia 28 d'octubre està previst un intercanvi de l'aula de violoncels a l'Escola municipal de música Pau Casals d'El Vendrell. En aquesta trobada, que s'emmarca dins l'Octubre de Pau Casals -en el que s'han realitzat diferents actes al voltant de la figura del mestre- hi participaran diferents escoles de música amb alumnes de violoncel de diverses edats i coneixements.

Al llarg del matí hi haurà la jornada de treball i es preveu acabar a la 1 del migdia, que és per quan s'ha convocat a la es famílies i amics per a realitzar un concert.

L'Escola hi participa amb els alumnes de violoncel que coordina Gabrielle Deakin.