Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

L'ESCOLA A L'ÒPERA "COSÌ FAN TUTTE" DE MOZART A REUS

Dimarts 14 de novembre al Teatre Fortuny de Reus.

Un any més, l'Escola prepara una sortida per anar a veure i escoltar l'òpera Così fan tutte de Mozart al Teatre Fortuny de Reus.

Les persones interessades en reservar una entrada (12€) s'han de posar en contacte amb Rosabel Bofarull (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.). La data límit per fer la reserva és el divendres 13 d'octubre. Les entrades, que són limitades, s'atorgaran per ordre d'inscripció, que serà efectiva en fer el pagament.

L'òpera Così fan tutte ("Així fan totes") és la tercera òpera del cicle que Mozart va escriure amb llibret de Lorenzo Da Ponte i que es va estrenar el 1790, després de Le nozze di Fígaro (1786) i Don Giovanni (1789), les dues òperes que l'Escola ha ant a veure aquests dos últims anys.

En aquest cas, la història vol provar com "totes" les dones són, per definició, infidels a les seves parelles. Com sempre, però, la història es veurà plena d'embolics i sorpreses amb moments realment divertits, i sempre amb la música que dibuixarà totes les textures de les emocions que hi haurà a l'escenari.

I com ja ve sent habitual, uns dies abans de la representació, Rosabel Bofarull, responsable de l'activitat, farà una xerrada a l'Escola per a tots els assistents al concert per tal de tenir una visió global de l'obra, tant de l'argument com dels temes musicals.

Us animem a participar d'aquesta experiència a alumnes (a partir de 13 anys) i famílies.