Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

LA TROBADA DE TECLATS A ALCOVER

Dissabte 3 de juny va tenir lloc la trobada a Alcover.

En aquesta primera trobada de teclats hi van participar alumnes de les escoles municipals de música d'Alcover, Tarragona i Robert Gerhard de Valls, tres centres que d'un temps cap a aquí estan treballant el piano en grups diversos, d'entre quatre i deu alumnes.

L'Escola hi va ser amb els dos grups que coordina Rosa M. Segarra i que van preparar una obra especialment per a l'ocasió: la banda sonora de Los chicos del coro.

Al llarg del dia, els alumnes van rebre classes de Carles Marigó i van preparar un treball conjunt que va culminar amb la interpretació de la música per a un curt de Pixar,  Lifted.

Durant el dia hi va haver estones de tot: de treball, de joc, de descans i, clar, de concert  en el mateix espai on havien estat treballant: el magnífic Convent de les Arts d'Alcover.

Us deixem una galeria d'imatges del dia.