Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

ELS MUSICALS EN CONCERT

Espectacular mostra de musicals a càrrec del Cor Modern.

El concert va tenir lloc divendres 19 de maig a les 7 de la tarda al Teatre Principal i va combinar moment amb solistes i altres amb el cor.

El Cor Modern que diregix l'Eloi Fort està format per una quarantena d'alumnes d'entre 12 i 18 anys, mentre que els solistes són alumnes de l'aula de cant que coordina el mateix professor.

Al llarg del concert es van poder escoltar diferents fragments de musicals interpretats en diferents llengües.

Des de Cabaret a Mar i cel, des de El rei lleó a Els miserables. Un seguit de músiques conegudes de diverses èpoques, obres teatrals i estils.

El concert va estar acompanyat instrumentalment per un trio format per Gabriel Llorach a la guitarra elèctrica, Arnau Benet al baix, gorka Gras a la bateria i el mateix Eloi Fort dirigint des del piano.

Fotografies: Família Anguela Farriol