Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

EL COR POM DE DALT AL CONCERT DEL 50è ANIVERSARI DEL SCI

Diumenge a les 6 de la tarda, concert al Palau Sant Jordi de Barcelona.

Ara fa 50 anys que el Secretariat de Corals Infantils de Catalunya (SCIC) començava a caminar, i ho feia amb una trobada a Manresa que va reunir uns 600 cantaires de tot Catalunya.

Cinquanta anys després, són milers i milers les criatures que han crescut amb el SCIC i les trobades que, ja sigui anualment o bé cada dos o cinc anys, han potenciat la trobada de nens i nenes de tot el país per cantar junts.

Al llarg d'aquests anys, a les trobades s'han estrenat cantates en diferents espais i poblacions; s'ha potenciat la interrelació personal a través de corals que acollien altres corals; s'ha afavorit la relació entre cantaries potenciant les estades de cap de setmana en famílies.

La cantata "En Pere sense por", "L'ocell daurat", de Mompou, o "Tirant lo blanc", a partir d'una de les novel·les més importants de la literatura catalana, són només alguns exemples del que ha donat de sí musicalment parlant aquests anys.

Diumenge a la tarda tindrà lloc un concert d'aniversari que comptarà amb més de 2500 cantaires que fa mesos que preparen l'"Enfilall", de Pep Vila i "...i no em venien a buscar", de Joan Vives. Dues mirades musicals per recordar el llarg camí del SCIC

El cor Pom de dalt de l'Escola, que codirigeixen Mireia Besora i Gemma Batalla, participarà del concert amb aquestes obres que fa mesos que treballen.

Els desitgem molta sort i que el concert que viuran els quedi al record per sempre.