Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

ELS TALLERS DE L'ESCOLA OBERTA

Ja han acabat els Tallers de l'Escola Oberta als centres de primària.

Des del passat mes d'octubre, Mireia Besora, com a responsable de taller, ha estat oferint als centres de primària de Valls uns tallers per explicar què es treballa a l'Escola Oberta.

Els tallers han estat pensats per a viure la música des del cant i dels instruments de percussió i ha estat enriquidor per a nens, famílies i docents.

El projecte Escola Oberta vol oferir la possibilitat d'accedir a l'escola de música a alumnat que mai s'hi ha acostat per motius diversos.

Els alumnes poden fer un taller de percussió, un taller de cor i un taller d'Orffestra, els tres o un o dos, d'una hora setmanal cada un, per un preu de 50€ any.

Les inscripcions, que estan obertes tot el curs, es poden realitzar a la secretaria de l'escola.