Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

HI HAVIA UNA VEGADA... LA BANDA SONORA DELS CONTES ILS!

Aquesta setmana hem ofert uns concerts per a centres de primària.

Els alumnes d'Entorns musicals, una optativa destinada als alumnes de nivell avançat, han composat unes músiques per il·lustrar musicalment uns contes infantils de la Mercè Rodoreda. Els alumnes han creat i interpretat ells mateixos les obres.

Així, han construït un projecte que inclou música i que va lligat a la narració i que té els nens com a destinataris naturals. El projecte es titula "Hi havia una vegada... la banda sonora dels contes infantils" i es porta a terme a l'escola des de fa vuit anys.

Enguany els alumnes d'Entorns han preparat els contes "L'hivern i les formigues" i "Les tres granotetes i el rossinyol", dos contes que es troben al recull editat a Baula amb il·lustracions de Subi.

L'Escola ha regalat un recital per als alumnes de segon de primària de les escoles Eugeni d'Ors i La Candela de Valls, seguint la línia del centre d'oferir propostes musicals que arribin a tots els públics.

La coordinació del projecte va a càrrec de Rosabel Bofarull