Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

EL CONCERT A LA RESIDÈNCIA SANTA TERESA

La vigília de la Candela vam regalar un concert als avis de la residència.

Va ser un concert que va tenir dues parts diferenciades. D'un banda, hi van participar els cors Aixecador i Enxaneta, dos cors que coordinen les professores Gemma Batalla i Mireia Besora, i en els que hi participen els alumnes de nivell bàsic, d'entre 7 i 12 anys, i també alumnes del projecte Escola Oberta.

Per l'altra banda, hi van participar, i va ser la seva estrena, el grup de l'Offestra, un conjunt instrumental amb instruments de placa que porten el nom del seu creador, Carl Orff, i que inclou també alumnes del centre i del projecte Escola Oberta. El taller el dirigeix Mireia Besora.

El recital va ser una manera musical de celebrar la festivitat de La Candela en un entorn ple d'avis.

Us deixem unes imatges que ens han fet arribar des de la residència.