Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

COLÒNIES BÀSIC A CALAFELL

Els propers dies 26 i 27 de novembre els alumnes de bàsic se'n van de colònies...

En concret, i durant tot el cap de setmana, seran a la casa de colònies de Calafell, al Baix Penedès.

Seran dos dies de treball musical, de trobades per assajar el repertori de les diferents agrupacions -orquestra, grup de vent, grup de guitarra i grup de piano-. Més de cinquanta criatures amb els seus professors, en un espai còmode per a treballar i també per omplir espais lúdics.

Un monitor s'encarregarà de donar sentit a la part vivencial i socialitzadora de les colònies, durant el temps que la música no sigui l'absoluta protagonista.

Recordem que cal entregar el full d'inscripció i fer el pagament a la secretaria de l'escola abans del dimecres 19 d'octubre.