Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

BESTIARI, DE CARNER: LA MÚSICA DE LES FERES

Aquesta setmana estrenem aquest nou projecte de creació musical.

El projecte parteix dels poemes de Bestiari de Josep Carner, a partir dels quals els alumnes d'Entorns han composat una música instrumental.

Durant el concert es podrà escoltar primer el poema recitat i després la música que l'acompanya.

Una vegada més, hem proposat a un centre de primària l'aventura d'encarregar-se del recitat. En aquesta ocasió seran els alumnes de sisè de l'escola La Candela de Valls qui posaran veu a Carner mentre que els alumnes de l'escola interpretaran les obres que ells mateixos han composat.

Aquest projecte tindrà dues actuacions. La primera, dijous 5 de maig a les 3 de la tarda, a l'escola La Candela, davant de tots els seus alumnes i amb accés restringit. La segona, divendres 6 de maig a 2/4 de 7 de la tarda al Teatre Principal, amb entrada lliure.

La coordinació ha anat a càrrec de la Lídia Pons, des de La Candela, i Rosabel Bofarull, des de l'escola de música.