Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

V TROBADA DE FLAUTISTES DE LES COMARQUES DE TARRAGONA

Dissabte dia 16, nova edició de la tradicional trobada de flautistes a Tarragona.

Després d'haver passat un dissabte a Valls, El Vendrell, Altafulla i l'Hospitalet de l'Infant, aquest curs la trobada tindrà lloc a Tarragona.

Durant tot el dia, els més e setanta alumnes de flauta que hi estan convocats, es faran diferents tallers i classes per grups d'alumnes de diferents edats i nivell i centres.

En total, hi intervindran una desena de docents. L'activitat acabarà en un concert públic a les 6 de la tarda.