Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

XILOFONADA POÈTICA 2016

Dimecres 9 de març a 2/4 de 7 de la tarda al centre cultural amb més de dos-cents alumnes.

Segona edició de la Xilofonada Poètica, un dels projectes grans de l'escola en el que hi participen els alumnes de les escoles públiques de primària de Valls i de l'Escola.

Així, tindrem més de dos-cents alumnes de l'Escola Enxaneta, Eladi Homs, Eugeni d'Ors, Baltasar Segú, La Candela, ZER El Francolí i de l'escola de música.

El concert estarà format per nou cançons que versionen els poemes de Tomàs Lluc per a cor infantil, instrumental Orff i piano amb música de Rosabel Bofarull

El concert, en el que està previst que hi assisteixin l'autor i la il·lustradora del llibre, comptarà amb Rosabel Bofarull, al piano, i la direcció de Pol Berlinches.

L'entrada és lliure.