Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

ENS VISITA L'ESCOLA BALTASAR SEGÚ

Aquesta setmana ens han visitat els alumnes de cicle inicial del Batasar Segú.

Han vingut a escoltar un seguit de faules que hem versionat amb els alumnes d'Entorns A i B. En concret, aquests alumnes han composat un seguit de músiques per tal d'il·lustrar alguns moments de la història, algunes tensions, alguns personatges o algunes accions.

Hem treballat amb "La llebre i la tortuga", "El lleó vell i el cavall", "El mico i el cocodril" o "El lleó i el ratolí", entre d'altres.

Els alumnes de primer i segon del Baltasar Segú van tenir una oportunitat excel·lent per a descobrir instruments com el violí i el violoncel, la flauta i la guitarra elèctrica, el piano i diferents instruments de percussió.

En el treball hi han participat l'Ada, la Jana, la Laura, l'Hèctor, la Mònica, el Marc, l'Adrià, la Ruth, el Joan, l'Alina, la Cristina, la Maricel i l'Ardiadna i han estat coordinats per Rosabel Bofarull.