Error

404: Twitter / ? Home → Sorry, that page doesn’t exist! You can search Twitter using the search box below or return to the homepage. العربية Български език বাংলা Català Čeština Dansk Deutsch Ελληνικά English English UK Español فارسی Suomi Filipino Français ગુજરાતી עִבְרִית हिन्दी Hrvatski Magyar Bahasa Indonesia Italiano 日本語 ಕನ್ನಡ 한국어 मराठी Bahasa Melayu Nederlands Norsk Polski Português Română Русский Slovenčina Српски Svenska தமிழ் ภาษาไทย Türkçe Українська мова Tiếng Việt 简体中文 繁體中文 © Twitter About Help Center Status
400: {"errors":[{"code":215,"message":"Bad Authentication data."}]}

NOU TALLER DE NADONS!

A partir del 12 de gener, nova tanda de tallers per als més petits.

La Mireia Besora continua sent la persona encarregada de donar els Tallers Nadons que comencen ara en la tanda d'hivern en el següent horari:

- Per a nens d'1 i 2 anys: a partir del divendres 12 de gener, i durant cinc setmanes, en la franja de 5 a 6 i de 6 a 7.

- Per a nadons de 4-12 mesos i de nens de 3 anys: a partir del divendres 23 de febrer, i durant cinc setmanes, en la franja de 3/4 d'11-3/4 de 12 i de 2/4 de 6 -2/4 de 7, respectivament.

Informació a secretaria: 977.60.44.54.

Podeu fer la inscripció en línia en el formulari següent, segons un taller o altre i enviar al correu de l'Escola:

Fotografia: Mar Bernáldez

INSCRIPCIÓ