Meritxell Carbonell, Flauta travesssera

M Carbonell Meritxell Carbonell, Flauta travesssera

Sóc de Sabadell i des de fa uns quants anys visc a Vilanova i la Geltrú. Vaig començar a tocar la flauta travessera a la meva ciutat als 9 anys i no ho he deixat mai... Primer com a alumna i després com a professora i músic. De la música i de la meva feina el que més m'agrada és compartir. Compartir experiències, coneixements i emocions amb els alumnes i amb els companys: ja sigui creixent junts o tocant junts.

En l'àmbit de la pedagogia he treballat en moltes escoles de música, en colònies musicals, en orquestres juvenils, he organitzat trobades de flautes, he fet arranjaments per a grups de flautes... i en l'àmbit d'intèrpret professional he col.laborat fent concerts amb orquestres, grups de cambra i bandes de música.

I a part de la música també tinc altres aficions: la filosofia, les rajoles hidràuliques, la papiroflèxia, visitar museus i exposicions d'art... Ah! i no tinc cap animal domèstic.