Shelly Agustiño | Cant

SHELLY AGUSTIÑO Mediano

Shelly Agustiño ( Cant )

La meva formació musical va començar a casa. La meva mare és acordionista i professora de música, em va ensenyar a tocar el piano. Tinc molts bons records cantant i tocant amb la meva família.

M’agradava molt, però jo el que volia era aprendre a cantar i vaig començar a fer classes amb una professora de cant clàssic examinant-me per l’ABRSM. Però encara em faltava alguna cosa. Va ser quan vaig canviar a una escola associada a l’Aula de Músics del Liceu on vaig començar a fer cant modern. Aquí vaig trobar el meu espai, gaudia moltíssim a les classes. Alhora, em vaig anar formant en diferents tècniques vocals com el Speech Level Singing o l’Estill Voice Training.

Vaig combinar els meus estudis musicals amb els estudis de Comunicació Audiovisual i Muntatge Cinematogràfic. Més tard, vaig entrar a l’ESMUC per formar-me com a pedagoga de l’instrument i, durant aquests anys, vaig descobrir que m’apassiona la relació de la veu amb el cos i les emocions. Actualment m’estic formant en el Mètode d’Alliberament de Cuirasses per seguir creixent tant a l'àmbit professional com al personal.

I tot aquest camí m’ha dut a Valls! A l’aula de cant i de cor, tenim la sort de poder explorar, gaudir, compartir, estimar i cuidar la nostra veu plegats. M’agrada pensar que la veu és un reflex del nostre interior i que es poden descobrir tantes coses a través d’ella. Espero poder-vos acompanyar en aquest descobriment!