INSCRIPCIONS AL TALLER DE NADONS_PRIMAVERA

Comencem a preparar la darrera convocatòria dels Tallers de Nadons.

Divendres vam tancar les cinc sessions que han tingut lloc del Taller de Nadons _Hivern durant el mes de març i avui preparem ja una nova edició dels de Primavera.

Seran cinc sessions d'una hora de durada durant els divendres de maig i el primer de juny.

Les sessions s'organitzen segons l'edat dels nadons i estan pensats per assistir-hi en família, ja sigui amb el pare i la mare o bé un dels dos.

El taller anirà a càrrec de Mireia Besora, professora del centre, que ja ha realitzat els tallers de tardor i hivern d'aquest curs.

Trobareu la inscripció per fer en línia aquí mateix que serà confirmada per la secretaria del centre, on l'heu d'enviar:

INSCRIPCIÓ