Blog FAULES

FAULES DIVERSES PER A L'ELADI HOMS

Tot i que inicialment havíem previst un únic concert de faules per interpretar per als alumnes de l'Eladi Homs, finalment en farem dos.

Hem vist que són moltes faules i s'allargaria massa el temps de concert.

Així, el dimecres dia 27 de novembre, la data previsita inicialment, el concert anirà a càrrec dels alumnes d'Avançat 3 i hi assitiran els alumnes de cicle inicial de l'Eladi Homs.

El dimecres 4 de desembre el concert anirà a càrrec dels alumnes d'Avançat 4 i hi assistiran els alumnes de cicle mitjà i una unitat d'alumnes d'educació especial.

No us despisteu!