Blog FAULES

FAULES PER A L'ELADI HOMS

Ja tenim la data per al concert de faules que regalarem als alumnes de cicle inicial de l'Eladi Homs.

El concert serà el dimecres 27 de novembre a les 3 de la tarda a l'aula noble de l'Escola.

Aquest concert està destinat als alumnes d'aquest centre escolar i, per tant, amb accés restringit.

Molts d'aquests alumnes no estan acostumats a veure els instruments amb els que treballem a l'escola: el violí, la flauta, el violoncel, el piano o l'oboè. Serà una forma amena d'explicar-los petites històries, com són les faules, i de fer-los descobrir les sonoritats i textures d'aquests instrument.