Blog Cantanta Calvin

ELS CALVINS QUE ENS ARRIBEN A L'AULA...

A la classe treballem amb les titelles de dit que ens va fer la nostra companya Rosa M. Segarra. Els alumnes els encanten però els costa acceptar que no se'ls poden emportar cap a casa. Els hem animat a construir un Calvin a casa, a la seva manera: sols o amb ajuda, en paper o en roba; dibuixats o amb volums.

I la Joana i la Lucía han passat una estona molt bonica pensant com fer el seu Calvin: la Lucía ha fet un titella amb cartolina i la Joana, un dibuix amb aquarel·les.

Felicitats, eixerides! Us han quedat uns Calvins preciosos!