Blog Cantanta Calvin

LES ESCOLES DE LA CANTATA

El projecte cantata sempre inclou molts alumnes i molts professors, però no tots són de casa.

Cada any convidem diferents escoles de música a participar en el projecte i enguany són aquestes:

- Escola municipal de música de Santa Coloma de Queralt, que de la mà de les seves mestres, hi participaran amb una vintena llarga de nens de 4 a 7 anys.

- Escola municipal de música de Torredembarra, que de la mà de les seves mestres -alguna d'elles exalumna nostra...!- hi participaran amb una trentena d'alumnes de 6 i 7 anys.

- Escola del bosc de Rubió, que treballen amb el Pol Berlinches, i vindran una dotzena de nens d'entre 4 i 7 anys.

- Escola Petits Voladors d'El Vendrell, que vindran per segon any, i hi participaran amb una dotzena de nens d'entre 4 i 7 anys.

Tot plegat serà gràcies a la feina diària de l'equip de mestres, que treballen les cançons, busquen recursos per dramtitzar les lletres, que construeixen Calvins amb feltre o vinculen el conte a la música de les maneres més diverses i imaginable.

A tots, gràcies per acceptar la invitació de l'Escola.