Blog Cantanta Calvin

TROBADA DELS DOCENTS DE LA CANTATA

Avui ens hem reunit els professors del cor de la cantata.

Al llarg d'un parell d'hores ens hem dedicat a cantar la cantata i preparar-la per treballar-la amb els alumnes de 4 a 7 anys, que seran els encarregats d'interpretar-la.

Hem sigut una bona colla de professors perquè al cor hi haurà uns 150 nens de les escoles Petits Voladors d'El Vendrell, Escola del Bosc de Rubió i i les municipals de música de Torredembarra i Santa Coloma de Queralt.

Han vingut l'Aida i la Judit, la Mireia, la Rosa M i el Pol, la Sandra, l'Anna, la Mònica i la Rosabel.

Mentrestant, estem acabant de preparar els enregistraments de la cantata que vam fer un grup de professors i tan aviat com la tinguem la penjarem aquí.