Blog Cantanta Calvin

EN CALVIN NO SAP VOLAR. NOVA CANTATA

Comencem l'any i comencem una nova cantata: En Calvin no sap volar.

Una història d'amor a la lectura i d'amistat, de com ser diferent dins un grup però sentir-se'n valorat.

Una història que atrapa per les il·lustracions i pel text i que ara, amb la música que hi posa la Rosabel, esperem que atraparà també els nens. El dissabte 1 d'abril l'estrenarem a Valls amb una petita orquestra i un cor excepcional: els alumnes de Música i Moviment i Iniciació.

Ens acompanyeu? Comença l'aventura!