CANTATA ÀFRICA

LA CANTATA EN DIBUIX I DRAMATÚRGIA

Després de l'assaig de diumenge, aquesta setmana treballem d'una altra manera.

Com que diumenge vam treballar molt, aquests dies estem mirant la cantata des d'un altre punt de vista.

D'un banda, hem distrubuït els alumnes en grups de 4 o 5 alumnes i els hem demanat que ens representin una cançó de la cantata. Tenen diferents materials per a fer servir com petxines, mocadors, cèrcols, globus... I després d'una estona de preparació hauran d'interpretar la cançó, amb moviment, als seus companys.

Els més petits han treballat la part visual de la cantata amb diferents dibuixos.

Us deixem una petita mostra d'aquesta feinada!