CANTATA ÀFRICA

REPÀS FINAL AMB ELS MÉS GRANS

Avui hem fet una repassada general de la cantata.

Els alumnes més grans que cantaran la cantata són els alumnes d'Iniciació, de 7-8 anys. Juntament amb els de 4, 5 i 6 anys, els MiM (Música i Moviment) seran els encarregats de presentar la cantata: de cantar, de picar, de ballar (o gairebé!).

Avui amb un grup d'aquests grans hem tancat el projecte: ja tenen totes les cançons en ordre, afinen perfectament, se saben totes les lletres i estan a punt per trobar-se amb tots els altres companys i veure i escoltar l'orquestra i el grup de vent.

Us deixem unes imatges de l'aula amb els animals de la història que han portat entre tots.