CANTATA ÀFRICA

ELS AUTORS DEL CONTE

L'Anna Obiols i el Subi són l'autora i l'i·lustradora del conte "Els colors de l'Àfrica".

Des de l'inici d'aquesta aventura, l'Anna i el Subi estan al cas de la cantata que preparem. Ens van fer arribar els llibres, perquè ja no es troben a les llibreries, i vindran a escoltar el concert el proper dissabte 5 d'abril.

Ens han comentat que els ha agradat la volta que hem fet al seu conte. S'han mirat el blog i han escoltat les músiques i tenen ganes de veure els nens com traslladen el treball que han fet a l'emoció del públic. I nosaltres tenim ganes de conèixer'ls ja en persona.

També ens han comentat que el dia del concert, i ja un cop haguem acabat, dedicaran una estona a firmar els llibres a tots els nens i nenes que el vulguin portar. Pares! Feu memòria!

Foto Subi i Anna 1 Small