CANTATA ÀFRICA

A QUATRE DIES DE L'ASSAIG

Els alumnes d'Iniciació B ja tenen la cantata a punt.

Ahir ens vam dedicar a fer un repàs a totes les cançons, per repassar tot el que sabem (i que algú sembla que ha oblidat....!) i tenir-ho tot a punt per diumenge.

Repassem les lletres, si piquem o no piquem, si ens belluguem, si fem una coda al final i, si la fem, quan la fem... Realment aquesta cantata ens ha portat molta feina.

Diumenge, però, segur que entre tots ho podrem cantar molt bé.

Aquí teniu els alumnes del grup ultimant les peces.