CANTATA ÀFRICA

ELS PROFESSORS DE LA CANTATA

Des de la nostra escola som set els professors implicats en el projecte cantata.

Tot i que és un treball comú, cadascú s'encarrega d'una parcel·la molt concreta. Uns treballen amb els alumnes de l'orquestra, d'altres amb els de vent, d'altres amb els MiM dels diferents espais. Uns s'encarreguen de la part de gestió, uns de la direcció... Molta feina a fer però molt ben repartida.

Som aquests!

El Joan, director de l'Escola. És l'encarregat d'afinar el que desafina de tot el projecte.

El Pol, professor d'orquestra i grup de vent,  i de de MiM a l'Enxaneta. Serà el director de la cantata.

La Gabrielle, professora d'orquestra i de MiM a l'Eugeni d'Ors.

El Josep, professor del grup de vent.

La Marta, professora de MiM al Cor de Maria.

La Rosa M., professora de MiM al Cor de Maria i MiM2 a l'escola.

La Rosabel, professora de MiM1 a l'escola,  a l'Enxaneta, a l'Eugeni d'Ors i d'Iniciació. Serà la pianista del concert.