CANTATA ÀFRICA

ELS ESTELS DE LA NIT

I l'Àfrica, després de descobrir el color vermell, se'n va cap al negre de la fosca nit.

Allà, envoltada d'estels mig adormits, l'Àfrica pensa que ja li agradaria tornar cap a casa, amb la seva família i retrobar els seus amics.

Així que, després de veure què li passa a la lluna que volta per allà, acaba el seu viatge i torna a casa.

ELS ESTELS DE LA NIT
dormen els estels,
dorm la lluna blanca
i diu que té fred als peus.
Ja s'ha fet de nit,çdormen els estels
i la lluna blanca
somia amb mil caramels.

dormen tots els nens,
i la lluna blanca diu
que té el llit ple d'estels.
dormen tots els nens,
i la lluna blanca
s'ha menjat mil caramels.